Headlines Porter Novelli partnerem Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Gospodarczego w Nowym Jorku

10-12 października br. odbędzie się pierwszy w historii Polsko-Amerykański Tydzień Gospodarczy w Nowym Jorku. Obejmie on cykl konferencji i debat stanowiących ramy dla pogłębiania współpracy amerykańskich i polskich partnerów - przedstawicieli rządu, biznesu i nauki. Headlines Porter Novelli jest odpowiedzialne za przygotowanie i zrealizowanie działań komunikacyjnych dotyczących wydarzenia na rynku polskim i amerykańskim.

Na inicjatywę składa się szereg istotnych i uzupełniających się wzajemnie wydarzeń, a wśród nich Forum Gospodarcze USA-Polska, poświęcone głównie tematyce kryzysu gospodarczego, nowych możliwości w sektorze energii i innowacji oraz konferencja - w formule okrągłego stołu - nt. roli kobiet w biznesie i transformacji gospodarczej. Przedsięwzięciom gospodarczym towarzyszyć będzie także wydarzenie kulturalne - wystawa pn. Alina Szapocznikow Sculpture Undone, 1955–1972 w jednej z największych galerii na świecie - The Museum of Modern Art.

Tegoroczny cykl organizowany jest przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych we współpracy m.in. z Ministerstwem Skarbu Państwa, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości,  Instytutem Polskim w Nowym Jorku, Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, ośrodkiem analitycznym THINKTANK, U.S.-Poland Business Council, New York University Stern School of Business, Global Summit of Women, Vital Voices Global Partnership, Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. 

Wartością projektu jest wykorzystanie współpracy w ramach sieci Porter Novelli, ale przede wszystkim praca zespołu nad uzyskaniem synergii  działania różnych środowisk na rzecz międzynarodowej debaty publicznej o najważniejszych wyzwaniach współczesnego świata” powiedziała Joanna Pruszyńska-Witkowska, prezes Headlines Porter Novelli.

Headlines Porter Novelli jest specjalistą w komunikacji z 16 letnim doświadczeniem na polskim rynku PR. Od 6 lat jesteśmy też częścią globalnej sieci Porter Novelli, obecnej w 60 krajach świata. Firma posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji wielopłaszczyznowych kampanii edukacyjnych w obszarze zdrowia, ekologii i żywności, które przyczyniły się do zmiany postrzegania, zachowań oraz wyborów. Firma projektuje i realizuje kampanie do zróżnicowanych grup interesariuszy, tworząc zrozumienie społeczne dla planowanych zmian wykorzystując kompleksowo kanały komunikacyjne i dobierając odpowiednie narzędzia. Headlines Porter Novelli posiada unikalne doświadczenie w realizacji projektów zarówno dla biznesu (DOW Chemicals. Almond Board of California, Unilever, Bayer, MSD, Jansen, Sanofi Aventis, Roche) jak i NGO i GO (Komisja Europejska, Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Zdrowia, WWF). Nasi eksperci zostali wyróżnieni najbardziej prestiżową nagrodą branżową Protony, a nasze kampanie zostały nagrodzone i wyróżnione na polskich i międzynarodowych konkursach m.in. SABRE Awards, IPRA i Złote Spinacze.

 

Program wydarzenia